Mededeling: Tijdelijke Onderbreking in Bestellingen
Door uitzonderlijke uitdagingen die onze leveringscapaciteit beïnvloeden, kunnen we helaas tijdelijk geen bestellingen aannemen en versturen tussen 14 en 26 december. We hervatten onze normale activiteiten op 27 december. Dit geldt ook voor naleveringen.
Dank voor uw begrip en geduld in deze periode.
Algemene Informatie
Hoewel we streven naar een snelle bezorging van pakketten, zijn er incidenteel momenten waarop vertragingen optreden. We begrijpen dat je in dergelijke situaties graag meer wilt weten over de status van je pakket.
Houd er echter rekening mee dat de informatie van de tracking code alles is wat wij weten. We verzoeken je vriendelijk om niet contact met ons te zoeken voor aanvullende details, aangezien we niet over meer informatie beschikken en op dergelijke verzoeken niet kunnen reageren.
Als je je pakket niet binnen 14 dagen na de verzenddatum (niet de besteldatum!) hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact met ons op en vermeld het ordernummer. We zullen je bestelling graag kosteloos één keer opnieuw verzenden. In de tussentijd nemen we geen contact op met PostNL voor onderzoek, mede vanwege de aard van de pakketinhoud. We vragen om je geduld en begrip in deze situatie.
Absoluut niet!! Voor het bekijken van de website, registeren en het winkelen bij BestBud moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn. Ter controle kan ook door de bezorger een ID leeftijdscheck gedaan worden bij levering.
Internationaal wordt er alleen verzonden naar de volgende landen: België, Duitsland, Italië, Luxemburg, Spanje, Oostenrijk, Portugal, Polen, Bulgarije, Finland, Hongarije, Kroatië, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië. Verzending naar overige landen is niet mogelijk!
Alle foto’s zijn kloppend aan het product en zijn niet ergens online vandaan gehaald. Wat je ziet op de foto is ook wat je daadwerkelijk ontvangt als je deze besteld. Uiteraard kan de vorm van de top iets afwijken, maar voor de rest is het precies dat wat je ziet op de website.
Voordat je contact met ons opneemt willen we je verzoeken om eerst even onze FAQ pagina door te nemen. Grote kans namelijk dat je het antwoordt op je vraag hier al vindt. Staat deze hier niet tussen dan kun je ons altijd bereiken via het contactformulier
Bestellen
We begrijpen dat je misschien wat voorzichtig bent om te bestellen en om deze reden hanteren we dan ook geen minimale afname. Zo kun je onze producten en service gerust vanaf 1 gram eerst eens uitproberen.
Zodra je 3 (Cali) of 5 gram (wiet & hasj) of meer van 1 soort in je winkelmandje plaatst dan wordt de korting automatisch toegepast.
Het kan soms voorkomen dat een product (tijdelijk) niet leverbaar is en deze kan dan ook niet besteld worden. Zodra dit product weer op voorraad is dan kan deze ook weer besteld worden.
Nee dat kan niet! Bestellingen worden alleen per post verzonden.
Betalen
Om privacy redenen kun je je bestelling alleen betalen met crypto. Voor meer informatie hierover ga je naar; Betalen met Crypto
Je kunt elke broker gebruiken waar je een account hebt. We noemen Bitpanda als voorbeeld, maar de keuze hangt af van je persoonlijke voorkeuren zoals kosten en gebruiksgemak.
Zoals uitgelegd hierboven kunnen we om privacy redenen geen directe bankbetalingen ontvangen. Vandaar dat we, om onze anonimiteit te waarborgen, alleen Bitcoin, Litecoin of Monero kunnen accepteren als betaling.
Controleer als eerste of je betaling uit je eigen wallet of broker account ook echt is verstuurd en niet nog op “pending” staat.
Staat je betaling niet op pending, check dan of je wel het volledige bedrag + transactiekosten hebt verzonden. Brokers, zoals b.v. Binance, houden namelijk altijd de transactiekosten in van het bedrag wat je opneemt. Heb je alleen het totale bedrag van je bestelling verzonden, dan ligt hier het probleem.
Neem in het laatste geval even contact met ons op en vermeld hierbij duidelijk je ordernummer. We zullen je bestelling dan aanpassen en handmatig verwerken.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst en op afrekenen hebt geklikt, krijg je maximaal 2 uur de tijd om je bestelling te betalen. Mocht je betaling later dan dit zijn binnengekomen, neem hierover dan even contact met ons op.
Zodra je het volledige bedrag van je bestelling hebt verstuurd, dan ontvang je kort hierop een bevestigingsmail in je mailbox.
Verzenden
Deze wordt 3-laags luchtdicht verpakt en in een blanco envelop of brievenbusdoosje verzonden.
Pakketjes worden verstuurd via verschillende postorderbedrijven. Hierdoor is het belangrijk dat je een huisadres opgeeft als bezorgadres en geen willekeurig postpunt.
De kosten voor een verzekerde verzending (met tracking code) binnen Nederland zijn €4,50 en het buitenland varieert tussen de €12.00 en €18.50.
Op de afrekenpagina worden de verzendkosten automatisch berekent aan de hand van het land van bestemming.
We bieden een gratis verzending aan voor Nederland vanaf €100 en alle landen daarbuiten vanaf €200. Gratis verzendingen worden ook verstuurd met tracking code.
Als je op maandag tot en met vrijdag voor 12.00 uur besteld hebt, dan wordt je bestelling nog dezelfde werkdag verzonden. Heb je na 12.00 uur besteld, dan wordt deze de volgende werkdag na 12.00 uur verstuurd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je in de loop van de dag een bevestiging per mail. Hier hanteren we géén vaste tijden voor!
Zaterdag, zondag en op feestdagen worden er geen pakketjes verzonden!
Alle pakketjes worden verzonden met een tracking code, zodat je het pakket kunt volgen en exact weet wanneer het wordt bezorgd.
De getoonde levertijden zijn slechts ter indicatie!
Verzekerde verzending (met tracking code)
- NL – 1 tot 2 werkdagen
- BE – 2 tot 4 werkdagen
- DE – 2 tot 4 werkdagen
- Overige Europese landen – 3 tot 10 werkdagen
In enkele gevallen kan het gebeuren dat een pakketje niet wordt bezorgd. Als de tracking code na 14 dagen geen updates meer toont, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier en vergeet daarbij niet het ordernummer te vermelden.
Wanneer een pakket als ‘bezorgd’ is gelabeld, wordt het NIET opnieuw verzonden!